انتخابات

کرج-مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز گفت: زمان شرکت در طرح آمایش ۱۱ ویژه اتباع خارجی مقیم این استان تمدید شد.

زمان شرکت در طرح آمایش اتباع خارجی مقیم البرز تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین، قاسم جهانبخش افزود: افرادی که تاکنون موفق به شرکت در طرح آمایش ۱۱ نشده اند تا پایان دی ماه فرصت دارند با مراجعه به دفاتر کفالت نسبت به انجام امور آمایش اقدام کنند.

وی ادامه داد: این مهلت تمدید نخواهد شد، در صورت عدم شرکت در مهلت تعیین شده ، مدارک شناسایی فرد از درجه اعتبار ساقط و برابر قوانین و مقررات مربوط به اتباع غیر مجاز با او رفتار خواهد شد.

جهانبخش گفت: برای ساماندهی اتباع خارجی و شناسایی اتباع غیرمجاز طرح‌های مختلفی در طول سال اجرا می‌شود و اکنون بخش زیادی از اتباع ساکن استان البرز شناسایی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به راهکارهای قانونی برای اقامت قانونی در ایران، لازم است که اتباع بیگانه برای دریافت کارت اقامت اقدام کنند و با داشتن این کارت می‌توانند از خدمات مختلف مانند دیگر شهروندان ایرانی بهره‌مند شوند.

جهانبخش اضافه کرد: اکنون ۸۰ درصد اتباع استان البرز در طرح امایش این اتباع شرکت کرده اند و درصد باقی مانده تا اخر دی ماه فرصت دارند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.